mandag den 24. marts 2014

Nyt ansigt i Sydbank Ølgod..

Den 1. marts startede Jakob Theilgaard Jepsen som kunderådgiver i Sydbank i Ølgod, og dermed gik en drengedrøm i opfyldelse.

I 8. klasse var Jakob Theilgaard Jepsen i erhvervspraktik i Sydbanks afdeling i Varde, og her fandt han ud af, at kunderådgivning i bankverdenen var det, han ville beskæftige sig med. Siden er det gået slag i slag, og i 2010 blev han udlært finanselev fra Sydbank. Efterfølgende har han efteruddannet sig yderligere, og nu har han så fundet drømmejobbet i Sydbanks afdeling i Ølgod.

- Som elev har jeg været omkring flere forskellige afdelinger, og jeg er glad for nu at have fået en fast base, hvor jeg kan være i mange år fremover. Og det er bare et ekstra plus, at det er her i Varde kommune, hvor jeg bor. Lokalområdet her betyder meget for mig, og jeg glæder mig til at møde kunderne og arbejde sammen med kollegerne. Nogle af dem husker mig endda fra dengang, jeg var erhvervspraktikant, siger Jakob Theilgaard Jepsen.

Jakob Theilgaard Jepsen bor i Varde sammen med sin kæreste Anne. Fritiden bliver brugt på sportslige udfoldelser, hvor Jakob har været vidt omkring. I øjeblikket er det cykling, der har hans store interesse, og Jakob glæder sig over, at han kan cykle til arbejdspladsen i Ølgod.

Kontakt:
Kurt Jørgensen, filialdirektør i Sydbank Ølgod
Tlf.: 74 37 91 52
E-mail: kurtlykk@sydbank.dk